onsdag 25. januar 2012

Studiets andre samling

Nå sitter vi samlet på hotel i Gjøvik, hele klassen. Jeg kjenner jeg er veldig spent, på en positiv måte :)
Etter forrige samling, hvor vi fikk utdelt ny pc og 3 bøker, dro jeg hjem med en iver etter å få satt meg ned for å blad i bøkene og sett på bloggen vi opprettet. Etter et par dager ble både pc og bøker lagt til side. En mnd. før denne andre samlingen begynte jeg å lese bøkene. Det var så gøy. Spesielt  boka "Småbarnspedagogikk" var veldig fin. Her ble jeg med en gang revet med og begynte å diskutere noen fortellinger med mine arbeidskolegaer. Vi tok også med oss noen drøftningspunkter fra boka på basemøte som et fagelig innspill. Jeg kjenner at det er ikke mye ny innputt jeg skal få før jeg blir innspirert til å ta det med inn i vårt arbeid i barnehagen.
Så nå sitter jeg her glad og fornøyd i god tro på at jeg har kommet gjennom alle de 3 bøkene. Men finner fort ut at en av de tre bøkene jeg har lest, er en annen fagbok som jeg har hatt i bokhylla hjemme: "Hundre måter å tenke på" En veldig fin bok vel og merke. Så da har jeg mer lesestoff som venter.
Nå er jeg veldig klar for å komme ordentlig i gang, å få frisket opp det jeg kan og lære masse nytt!

1 kommentar:

  1. Jeg ble så stolt når du kopierte og publiserte fagstoff til bruk på refleksjonsmøtet på basen! Det sier alt om deg, Mari; ivrig, engasjert, tilstede - og en sann barnevenn! Gleder meg til i morgen på kurs/skole! Sees!
    mvh Elisabeth

    SvarSlett